Manje je više. To vrijedi i za pakiranje proizvoda.
U Kauflandu razvijamo odgovarajuće mjere za smanjenje ambalažnog otpada. U okviru strategije REset Plastic postavili smo si cilj da do 2025. godine smanjimo vlastitu potrošnju plastike za najmanje 20 posto i osiguramo da 100 posto naše ambalaže postane maksimalno reciklabilno. Upotrijebit ćemo u prosjeku 20 posto recikliranog materijala za proizvodnju ambalaže vlastite marke do 2025. godine.
Brzo prepoznajte održivost:
Kako bismo izbjegli plastični otpad, slijedimo jasan pristup: održivost se mora odvijati holistički. Od izbjegavanja plastičnog otpada do dizajna proizvoda i recikliranja pa sve do inovacija i informiranja. Našim logom "Savjesno pakirano" označavamo optimizirana održiva pakiranja, poput K-Classic suncokretovog ulja u PET bocama, čime naše mjere smanjenja plastike činimo vidljivima pri svakoj kupnji.
Recikliranje u praksi
Kontinuirano provjeravamo gdje se plastika može izbjeći. Na primjer, gdje god nije potrebna kao komponenta ambalaže za zaštitu od vanjskih utjecaja ili kao mjera očuvanja svježine. Jednako važna nam je i mogućnost recikliranja pakiranja. Redovito smo u kontaktu sa stručnjacima i stalno razvijamo inovativne pristupe i mjere.
Za svjesnije pakiranje relevantni su sljedeći kriteriji:
- Udio reciklata minimalno 30 %1
- Reciklabilnost minimalno 80 %1
- Ušteda materijala minimalno 10 %1 (nasuprot prethodnom pakiranju proizvoda ili odgovarajućem konkurentskom pakiranju)
- Alternativni materijali minimalno 30 % (npr. kemijska reciklaža)