Nagrade i priznanja

Kvaliteta proizvoda i zadovoljstvo kupaca su nam na prvom mjestu, stoga želimo osigurati najbolje proizvode po pristupačnim cijenama. Svakodnevno dajemo sve od sebe kako bismo vam omogućili što bolji doživljaj kupnje. To potvrđuju i brojne nagrade i priznanja koje dobivamo od naših zadovoljnih potrošača.

Osvojili smo nagradu na Danima komunikacija

Na Danima komunikacija koji su se prošlog vikenda održavali u Rovinju, Kaufland je dobio veliko priznanje za svoj rad u području Marketinga.

U suradnji s Telegram media grupom osvojili smo nagradu u kategoriji Best Publisher Long-form Native s kampanjom Naše mi najbolje paše.

O čemu se zapravo radi?

Prijavili smo se na MIXX natjecanje koje je izrađeno po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu kojeg se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Svi kriteriji su podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika.

Drago nam je što su kampanju Naše mi najbolje paše prepoznali profesionalaci iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija.

Čestitke cijelom timu Marketinga koji je prošlog vikenda imao razloga za slavlje! :)

Kaufland potvrdio da su im zaposlenici na prvom mjestu!

 

Kaufland Hrvatska treću je godinu zaredom dobitnik prestižnog certifikata Poslodavac Partner koji dodjeljuje konzultantska kuća SELECTIO tvrtkama koje ostvaruju visoke standarde kvalitete u upravljanju ljudskim resursima.

U Kauflandu su usmjereni na to da se zaposlenici osjećaju ugodno od prvog dana te stoga prakticiraju Dan dobrodošlice tijekom kojeg zaposlenici u novom radnom okruženju dobiju korisne informacije, upoznaju rukovoditelje i kolege, a dobiju i simboličan poklon dobrodošlice. Potrebno je istaknuti i strukturirano uhodavanje - uvodno školovanje zaposlenika za svoje radno mjesto te dodatno, za sve nove rukovoditelje, Ljudski resursi organiziraju uhodavanje kako bi ih osnažili za upravljačku funkciju.

Direktorica sektora Ljudski resursi u Kauflandu Hrvatska, Dunja Firšt, naglasila je u kojoj mjeri je u Kauflandu razvoj ljudi u fokusu: „Ponosni smo na velik broj dana internih i eksternih edukacija na kojima veliku pažnju posvećujemo razvoju kompetencija, upravljačkih vještina i stručnih znanja. Posvećeni smo jačanju rukovoditeljskih kompetencija kroz strukturirane edukacijske i razvojne programe. Jako se trudimo slušati i čuti što nam zaposlenici daju kao povratnu informaciju te temeljem toga unaprijediti naše HR prakse i podići standarde. Postavili smo sustav Talent managementa i educirali cijeli rukovodeći kadar te time postavili dobre temelje za jasan sustav razvoja, napredovanja i nasljeđivanja. Drago nam je da se i kroz proces certifikacije vide pomaci i sigurna sam da ćemo i dalje nastaviti s uvođenjem i razvojem kvalitetnih HR praksi.“                    

Svojim zaposlenicima Kaufland nudi jako dobre uvjete za rad pa tako postoji elektronička evidencija radnog vremena kroz koju je zajamčeno da će svaka odrađena minuta zaposleniku biti plaćena. Kaufland u svim poslovnim područjima nudi 5-dnevni radni tjedan, a zaposlenike motiviraju i kroz pakete pogodnosti koji se svake godine nadopunjuju. Zaposlenici Kauflanda za svoj rođendan primaju znak pažnje kroz simboličan poklon, dobivaju božićne poklon pakete te božićnicu i poklon za dijete, poklon pakete za svako novorođeno dijete zaposlenika i plaćeni dopust na prvi dan škole prvašića. U Kauflandu brinu i za zdravlje zaposlenika kroz različite inicijative za zdravi život koje uključuju radionice i edukacije, zdrave poklone te sufinancirane sportske programe. A kako bi se zaposlenici imali priliku družiti izvan radnog mjesta, upoznavati i jačati timski duh, Kaufland dva puta godišnje organizira druženja u neformalnoj atmosferi za sve zaposlenike.

Kaufland veliku pažnju poklanja i društveno odgovornom poslovanju te organizira različite DOP aktivnosti, kako u vidu brige za zajednicu, tako i za svoje zaposlenike. Jedna od takvih je i Zeleni dan – dan volontiranja koji je uključivao zaposlenike Kauflanda koji su volontirali na više od 40 lokacija diljem zemlje te tom prilikom uređivali i čistili okoliš.

Treći zaredom certifikat Poslodavac Partner samo daje vjetar u leđa te je pokazatelj kako se ovo poduzeće kreće u ispravnom smjeru, a briga za zaposlenike svakako je na prvom mjestu.

 

 

Kaufland - hipermarket s najboljim omjerom cijene i kvalitete!


U Best Buy istraživanju međunarodne organizacije ICERTIAS, Kaufland je osvojio najviše ocjene hrvatskih kupaca odnosno prvo mjesto za najbolji omjer cijene i kvalitete u kategoriji HIPERMARKETA.

 „Best Buy Award“ je istraživanje koje mjeri najbolji omjer cijene i kvalitete ponuđenih proizvoda i usluga na lokalnom tržištu, prema iskustvu i mišljenju potrošača. Kada određeni proizvod ili usluga nose plavu medalju „Best Buy Award“, to znači da su prvi izbor zadovoljnih potrošača. "Best Buy Award“ žig mogu nositi samo proizvodi i usluge koji u posebnim istraživanjima "Best Buy Award" osvoje prvo mjesto (najveći broj glasova ispitanika) u svojoj kategoriji.

Kvaliteta proizvoda i zadovoljstvo kupaca, nama je na prvom mjestu. Kontinuirano radimo na poboljšanju procesa kako bismo ti pružili sjajan doživljaj kupnje. U našem svakodnevnom poslovanju preuzimamo gospodarsku, društvenu i ekološku odgovornost.

Kaufland dobitnik QUDAL medalje!

I ove godine potrošači su potvrdili: Kaufland je br. 1 po kvaliteti na odjelu za prodaju svježeg mesa!

S ponosom ističemo kako je Kaufland i ove godine opravdao kvalitetu te zahvaljujemo vjernim kupcima koji su prepoznali naš kontinuirani trud i suradnju s provjerenim dobavljačima.

Prema anketi provedenoj na općoj populaciji u Hrvatskoj, koju je provela švicarska agencija ICERTIAS, Kaufland je dobio zlatnu medalju Qudal za najvišu razinu kvalitete u kategoriji "Odjel za prodaju svježeg mesa - mesnica u maloprodajnom trgovačkom lancu". Kaufland Hrvatska ponosno nosi oznaku “QUDAL - QUality meDAL - Br. 1 u kvaliteti” za spomenutu kategoriju!

U našem trgovačkom lancu zadovoljstvo kupaca na prvom je mjestu, zato želimo osigurati najbolje proizvode po pristupačnim cijenama te kvalitetom graditi povjerenje naših kupaca.

Hvala vam!

 

Bioproizvodi s najboljim omjerom cijene i kvalitete!

 

Prema istraživanju međunarodne organizacije ICERTIAS, kupci su odlučili kako Kaufland Hrvatska ima najbolji omjer cijene i kvalitete u asortimanu bioproizvoda. Ovom potvrdom zadovoljnih potrošača ojačali smo naš brend u kategoriji bioproizvoda.

Zahvaljujući redovitim kontrolama, jamčimo prvoklasnu biokvalitetu. Smatramo da bioproizvodi ne smiju biti skupi – ali sve što je „bio“ vrijedi svake lipe jer ekološki uzgoj zahtijeva i više truda.

Odlična kvaliteta i prihvatljiva cijena dokaz su dobivenog certifikata Best Buy u navedenoj kategoriji.  


 

Najbolji omjer cijene i kvalitete asortimana prehrane za bebe i djecu!

 

Zadovoljni roditelji u Hrvatskoj su potvrdili: Kaufland Hrvatska je br. 1 u kategoriji asortimana prehrane za bebe i djecu s najboljim omjerom cijene i kvalitete.

Dugotrajan trud i rad na širenju asortimana dječje prehrane isplatio se. Veliku pažnju posvećujemo top kvaliteti, kao i velikom izboru ponude koju nudimo po niskim cijenama. Potrošači su odlučili kako prema njihovom iskustvu i mišljenju Kaufland Hrvatska nudi najbolji omjer cijene i kvalitete u ponudi asortimana prehrane za bebe i djecu.

Biraj samo najbolje za svoje dijete.


 

Kaufland - najbolji omjer cijene i kvalitete uslužnog pulta!

 

Prema nezavisnom istraživanju agencije Hendal, Kaufland Hrvatska je trgovački lanac s najboljim omjerom cijene i kvalitete na uslužnom pultu.

Potrošači su potvrdili: svježe meso te suhomesnati proizvodi i sirevi s uslužnog pulta u Kauflandu Hrvatska imaju najbolji omjer cijene i kvalitete.

Neprestano ulaganje u razvoj kvalitete proizvoda na uslužnom pultu rezultiralo je najboljom kvalitetom na tržištu. Nastavljamo kontinuirano omogućavati kupcima kvalitetne proizvode po najboljim cijenama. Zadovoljstvo kupaca, ključna je vrijednost u našem svakodnevnom radu.

Najbolji omjer cijene i kvalitete svježeg voća i povrća!

 

Hendal je vodeća nezavisna istraživačka agencija s dugogodišnjim iskustvom koja kontinuirano prati svjetske trendove u istraživačkoj industriji. Potrošači su odlučili kako je Kaufland Hrvatska, trgovački lanac s najboljim omjerom cijene i kvalitete svježeg voća i povrća.  

 

Rezultat je to dugotrajnog rada i obučavanja zaposlenika na odjelu voća i povrća te kontinuirano ulaganje u odnose s dobavljačima te velikim kontrolama svježine. Kaufland potiče domaću proizvodnju i brine o kvaliteti svježeg voća i povrća.

Kaufland - najbolji nacionalni maloprodajni trgovački lanac!

 

Prema online istraživanju zadovoljstva potrošača (majki), Kaufland Hrvatska je dobio medalju „Odabrale mame“ u kategoriji "Nacionalni maloprodajni trgovački lanci robe široke potrošnje".

U okviru projekta „Odabrale mame“ provedeno je istraživanje zadovoljstvo proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu, gdje su svoje zadovoljstvo ocjenjivale majke. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom nacionalnom uzorku hrvatskih majki svih dobnih skupina.

Oznaka "Odabrale mame" je, između ostaloga, i preporuka najboljeg proizvoda ili preporuka za korištenje neke usluge jer znamo da mame uvijek biraju najbolje!

Kaufland - nagrađen Certifikatom Poslodavac Partner!

Tvrtka Kaufland Hrvatska k.d. drugu je godinu zaredom dobila vrijedno priznanje Certifikat Poslodavac Partner za izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima.

Najbolje rezultate Kaufland Hrvatska potvrdio je u području Selekcija i zapošljavanje, gdje se ističu raznolikim kanalima potrage za zaposlenicima, uvođenjem digitalnog sustava za upravljanje natječajima za posao, jačanju imidža poslodavca, a velika se važnost pridaje i pravovremenom informiranju kandidata u svakoj fazi natječaja.

Značajna su ulaganja u razvoj organizacijske kulture pokretanjem raznih inicijativa za zaposlenike u svrhu postizanja još boljih uvjeta rada.

Prepoznati su i napori uloženi u osnaživanje same pozicije Ljudskih resursa u tvrtki, kao i predan rad na organizacijskoj kulturi. Zaposlenici su svojim prijedlozima radili na ukorjenjivanju novih vrijednosti tvrtke u svakodnevno poslovanje te je na taj način uključen pojedinačan doprinos svakog zaposlenika. Također, uloženi su napori u praćenje učinka zaposlenika te se puno pažnje posvećuje pravednosti i transparentnosti. Uveden je novi model vođenja godišnjih razgovora o učinku temeljenom na dvosmjernoj komunikaciji i novom modelu kompetencija.

 

 

Kaufland - ponosni dobitnik priznanja „Prijatelj studenata“!

 

 

U muzeju Mimara 20.3.2018. održana je dodjela nagrade Zlatni indeks.

Zlatni indeks projekt je koji već osmu godinu za redom organizira udruga eSTUDENT.

Kroz projekt studenti nagrađuju poduzeća koja svojim djelovanjem aktivno doprinose podizanju kvalitete studentskog života i stvaranju veza između studenata i poslovnog svijeta.

Kaufland Hrvatska k.d. treću godinu za redom dobitnik je priznanja „Prijatelji studenata“ .

Posebno smo ponosni na ovo priznanje te zahvaljujemo studentima što su prepoznali naš doprinos studentskom životu!