Nagrade i priznanja

Kvaliteta proizvoda i zadovoljstvo kupaca su nam na prvom mjestu, stoga želimo osigurati najbolje proizvode po pristupačnim cijenama. Svakodnevno dajemo sve od sebe kako bismo vam omogućili što bolji doživljaj kupnje. To potvrđuju i brojne nagrade i priznanja koje dobivamo od naših zadovoljnih potrošača.

Kaufland dobitnik prestižnog međunarodnog certifikata Top Employer

Top Employer certifikat potvrdio je Kaufland kao jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj i Europi

U protekle tri godine Kaufland Hrvatska k.d. se kroz konkretne pozitivne pomake u obliku povećanja primanja, uvođenja niza benefita te razvojnih mogućnosti, pokazao kao poslodavac koji cijeni i potiče angažman svojih zaposlenika.

 „Izuzetno smo ponosni na ovo međunarodno priznanje i drago nam je da iz godine u godinu možemo istaknuti napredak u ponudi prilika i pogodnosti za naše zaposlenike. Smatramo da su oni ključna karika našeg uspjeha jer bez njihovog angažmana rezultati koje ostvarujemo ne bi bili mogući. Naši ljudi su naša snaga i stoga veliku pažnju pridajemo stvaranju radnog okruženja koje pruža mogućnosti za učenje i razvoj“, izjavio je Patrick Rudat, predsjednik Uprave Kauflanda u Hrvatskoj.

Kaufland kontinuirano radi na razvoju benefita i pogodnosti. Već treću godinu zaredom povećana su primanja naših zaposlenika. Nakon povećanja bruto plaće u 2018. godini koje je u prosjeku iznosilo 11,3 % za sve zaposlenike Kauflanda u Hrvatskoj te dodatnog povećanja primanja kroz neto nagradu za radne rezultate u 2019. od prosječnih 7,65 % za nerukovodeća radna mjesta, u 2020. godini fokus je ponovno na zaposlenicima na nerukovodećim pozicijama kojima su dodatno povećana neto primanja za više od 9 % u prosjeku. Konkretna povećanja primanja na svojim kućnim budžetima osjetit će oko 2.700 zaposlenika na nerukovodećim radnim mjestima koji rade u 39 poslovnica, logističko distributivnom centru u Jastrebarskom te u centrali.

„U proteklom periodu implementirali smo niz rješenja u upravljanju ljudskim potencijalima poput elektroničkog praćenja radnog vremena, zahvaljujući kojemu je zaposlenicima na nerukovodećim radnim mjestima svaka minuta plaćena. Organiziramo aktivnosti za druženje i povezivanje zaposlenika te nudimo niz dodatnih benefita – od pogodnosti kojima potičemo zdraviji način života do fleksibilnih radnih aranžmana za roditelje. Osim toga, uveli smo digitalni interaktivni sustav za uhodavanje zaposlenika, online sustav za upravljanje natječajima za posao, sustav upravljanja talentima i interne razvojne programe. Sve su to redom mjere kojima unapređujemo zadovoljstvo naših zaposlenika i Kaufland činimo boljim mjestom za rad. Certifikat Top Employer, koji nas stavlja uz bok europskih kompanija s najboljim praksama u upravljanju ljudskim potencijalima, najbolja je potvrda da smo na dobrom putu. I dalje ćemo predano raditi kako bismo dodatno povećali mogućnosti i perspektive za naše zaposlenike“, dodala  je Dunja Firšt, direktorica sektora Ljudski resursi.

 

Kaufland ponovno potvrdio da su im zadovoljstvo i razvoj zaposlenika na prvom mjestu

Kaufland Hrvatska i ove je godine potvrdio standarde certifikata Poslodavac Partner. Certifikat Poslodavac Partner nagrada je koju od 2005. godine dodjeljuje konzultantska kuća SELECTIO tvrtkama koje u svojem poslovanju demonstriraju izvrsne prakse upravljanja zaposlenicima. Kaufland je dio projekta Certifikat Poslodavac Partner već četiri godine, te su visoki standardi Certifikata potvrđeni već u prvoj godini certificiranja, a svake sljedeće godine otad ostvareni su još bolji rezultati, što svjedoči o kontinuiranom radu i predanosti Kauflanda kada je u pitanju osiguravanje zadovoljstva zaposlenika.

U godinu dana, koliko je proteklo od zadnje certifikacije, Kaufland je dodatno unaprijedio svoje procese selekcije kandidata za otvorena radna mjesta, uloženi su značajni napori u digitalizaciju procesa uhodavanja novih zaposlenika u posao, a posebni napori uloženi su i u osiguravanje mogućnosti za razvoj svih zaposlenika. Konkretno, u protekloj godini, Kaufland je na razini cijele organizacije implementirao unaprijeđeni sustav upravljanja učinkom zaposlenika, koji omogućava prepoznavanje individualnog doprinosa zaposlenika i potiče njihov daljnji razvoj.

U Kauflandu je veliki naglasak stavljen na osiguravanje raznovrsnih prilika za edukaciju svih zaposlenika, pa su tako u zadnjih godinu dana zaposlenicima na raspolaganje stavljeni i neki novi razvojni programi, poput mentorskog programa i edukacija iz prodajnih vještina, te su svi zaposlenici u protekloj godini prošli barem jedan oblik usavršavanja. Kaufland redovito ispituje zadovoljstvo svojih zaposlenika, a ulažu se i značajni resursi u poticanje njihovog zdravlja. Primjerice, svi zaposlenici dva puta godišnje dobivaju tzv. zdrave poklone (paketići za jačanje imuniteta, boce za vodu, termo torbe s kutijom za ručak i brošurom sa zdravim receptima, itd.), sufinanciraju se sportske aktivnosti zaposlenika i organiziraju se razne edukacije i radionice s ciljem osvještavanja važnosti zdravog načina života.

„Drago nam što svake godine uvodimo nove pogodnosti za naše zaposlenike. Ponosna sam na pomake koje smo postigli, a sve to ne bi bilo moguće bez predanog rada cijelog tima Ljudskih resursa te podrške ostalih odjela. Vidljivo je da puno ulažemo, ali svjesni smo da je pred nama još posla. Idemo korak po korak prema što višem mjestu na listi poželjnih poslodavaca u Hrvatskoj“, istaknula je Dunja Firšt, direktorica sektora Ljudski resursi.

One-stop shop: Kaufland je broj 1 za kupnju na jednom mjestu!

Neovisna agencija Hendal provela je istraživanje u travnju 2019. Na uzorku od 1000 ispitanika, istraživanje je pokazalo: Kaufland je prvi izbor za kupnju svih kućanskih potrepština na jednom mjestu!

Mi imamo sve - od proizvoda za najbolji doručak, ručak ili večeru do vrtnog alata. Spremaš li se na putovanje, na našim ćeš policama pronaći sve što ti treba za nezaboravnu avanturu. U tvoju obitelj stiže prinova? Bez brige, uz našu će ponudu tvoja će beba biti sretna i zadovoljna.

Za najbolju brigu o tvojim kućnim ljubimcima, posjeti Kaufland - mi imamo sve: od krevetića za psa ili mačku do hrane za ribice. Odjeća, obuća, kozmetika, domaći proizvodi, svježe voće i povrće, kvalitetno i povoljno - sve se nalazi pod jednim krovom. 

Dokazano je: kada želiš kupiti sve za kućanstvo na jednom mjestu, Kaufland je tvoj prvi izbor.

Hvala ti na tome!

Kaufland Hrvatska k.d. prvi je trgovački lanac u Hrvatskoj kojem je dodijeljeno priznanje „Tvrtka prijatelj zdravlja“! 

Tvrtka Kaufland Hrvatska k.d. prepoznala je značaj promicanja zdravlja i ulaganja u zdravlje svojih zaposlenika te se uključila se u projekt  „Živjeti zdravo“ Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i uspješno zadovoljila sve potrebne kriterije za dobivanje oznake „Tvrtka prijatelj zdravlja“.

Ovo priznanje dodjeljuje se tvrtkama koje svojim zaposlenicima omogućuju usvajanje zdravih životnih navika, promiču zdravlje na radnom mjestu i kroz različite inicijative i programe  pokazuju da brinu o zdravlju svojih zaposlenika.

Kaufland Hrvatska kontinuirano i strateški radi na osvještavanju važnosti brige o zdravlju i zdravom načinu života, a kroz inicijativu pod nazivom „Zdravi život“ provode brojne aktivnosti usmjerene na promicanje zdravlja u organizaciji. Zdravi pokloni za sve zaposlenike, edukacije i radionice na različite teme iz područja tjelesnog i mentalnog zdravlja, program Mentalni trening, Multisport kartica, dio su ove inicijative koja je u fokusu brige za zaposlenike u Kauflandu.

Posebno nam je drago naći se u društvu tvrtki koje zdravlje zaposlenika prepoznaju kao važnu temu. Ovaj certifikat veliko je priznanje za našu tvrtku. Promicanje zdravlja i  zdravog načina života dio je naše strategije upravljanja ljudskim resursima, a ovo priznanje pokazatelj je da se krećemo u pravom smjeru. 

Osvojili smo nagradu na Danima komunikacija

Na Danima komunikacija koji su se prošlog vikenda održavali u Rovinju, Kaufland je dobio veliko priznanje za svoj rad u području Marketinga.

U suradnji s Telegram media grupom osvojili smo nagradu u kategoriji Best Publisher Long-form Native s kampanjom Naše mi najbolje paše.

O čemu se zapravo radi?

Prijavili smo se na MIXX natjecanje koje je izrađeno po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu kojeg se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Svi kriteriji su podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika.

Drago nam je što su kampanju Naše mi najbolje paše prepoznali profesionalaci iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija.

Čestitke cijelom timu Marketinga koji je prošlog vikenda imao razloga za slavlje! :)