Nagrade i priznanja

Kvaliteta proizvoda i zadovoljstvo kupaca su nam na prvom mjestu, stoga želimo osigurati najbolje proizvode po pristupačnim cijenama. Svakodnevno dajemo sve od sebe kako bismo vam omogućili što bolji doživljaj kupnje. To potvrđuju i brojne nagrade i priznanja koje dobivamo od naših zadovoljnih potrošača.

the! award

the! award je prestižna međunarodna nagrada koja predstavlja priznanje za najbolje komunikacijske projekte, inicijative i kampanje u jugoistočnoj Europi s ciljem podizanja ugleda struke u javnosti te promicanja izvrsnosti u komunikaciji.

Stoga smo izuzetno ponosni da je naš projekt Kaufland škola voća i povrća osvojio ovu prestižnu nagradu u kategoriji društveno odgovornog poslovanja koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću.

U sklopu ovog projekta već osmu godinu zaredom osiguravamo voće i povrće za školarce te promoviramo zdravu prehranu među najmlađima. Do sada smo donirali ukupno više od 900 tona voća i povrća školama diljem Hrvatske i drago nam je da je jedan od naših najdugovječnijih projekata još jednom prepoznat kao najbolji.

Equal Pay Champion: jednaka plaća za jednaki rad

Equal Pay Champion je prvi certifikat u Hrvatskoj koji se vodi principom „jednaka plaća za jednaki rad“. Projekt je pokrenut s ciljem prepoznavanja poslodavaca koji su odlučni u tome da postignu ravnopravnost, pravednost i jednakost u svojoj organizaciji. Ovaj certifikat predstavlja ključni korak u izgradnji transparentnih sustava plaća na radnim mjestima diljem Hrvatske.

U našem poduzeću jedna od temeljnih vrijednosti je poštovanje, a jedan način izražavanja poštovanja prema zaposlenicima za nas je svakako i atraktivna plaća. Osim toga, obračunavamo i isplaćujemo svaku minutu rada, a sama isplata plaće je 3. radni dan u mjesecu. Kontinuirano prilagođavamo i povećavamo plaće naših zaposlenika te uvodimo nove financijske dodatke. Kod nas radi više od 3.400 ljudi, od čega 71% čine žene, a 29% muškarci. Kad govorimo o rukovodećim pozicijama, podjela je gotovo ravnomjerna: 51% žena i 49% muškaraca. 

Certifikat Equal pay Champion dodatno potvrđuje da smo na pravome putu ka još transparentnijem društvu u kojem su raznolikost, jednakost i inkluzija vrijednosti koje se ispisuju velikim slovima.

„Najdonator“ u 2022. godini

Za svoje smo napore pri doniranju hrane za 2022. godinu nagrađeni priznanjem „Najdonator“ koje šestu godinu zaredom dodjeljuje hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu – Biljana Borzan. Nagrada nam je pripala u kategoriji velikih tvrtki koje su 2022. donirale najviše hrane u odnosu na godišnji prihod.

Proizvode koji se više ne mogu prodati, ali su i dalje zdravstveno ispravni, svakodnevno doniramo registriranim posrednicima u lancu doniranja hrane koji ih dalje pak doniraju potrebitima kroz pučke kuhinje i slično. U 2022. smo posrednicima tako donirali čak 322.175 kg voća i povrća te 224.939 komada pekarskih proizvoda.

Dodatni dokaz da vrijedno radimo na problemu prekomjernog bacanja hrane je i Dobrovoljni sporazum o sprječavanju i smanjenju nastajanja otpada od hrane „Zajedno protiv otpada od hrane“ koji smo potpisali s Ministarstvom poljoprivrede. Potpisom smo se dobrovoljno obvezali na ulaganje napora u smanjenje otpada od hrane u svojim poslovnim procesima, doniranje hrane, ali i na aktivnu komunikaciju prema potrošačima. 

Green prix Kaufland školi voća i povrća

Od 24. do 25. svibnja 2023. održan je najveći regionalni festival održivosti „Greencajt festival“ koji je okupio domaće i strane govornike i ključne osobe iz različitih područja, a koji su razgovarali o održivim rješenjima i konkretnim primjerima kako stvoriti okruženje za održivu budućnost.

 U sklopu festivala, dodijeljene su i Green prix nagrade za održivost. Ponosni smo dobitnici nagrade u kategoriji Utjecaj na zajednicu koju smo osvojili za projekt Kaufland škola voća i povrća.

Nagrada HRIO u kategoriji Upravljanje okolišem!

Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj (HR PSOR) u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK) i Hrvatskom udrugom poslodavaca (HUP), petnaestu godinu za redom ocjenjivali su dobrovoljne održive prakse hrvatskih poduzeća – Hrvatski indeks održivosti (HRIO).

Sudjelovanjem u Hrvatskom indeksu održivosti, poduzeća imaju mogućnost dobiti objektivnu procjenu održivosti vlastitih poslovnih praksi, osvrt na usklađenost s najnovijim odredbama Europske unije te usporedbu s praksama drugih hrvatskih poduzeća u šest područja djelovanja: korporativno upravljanje, upravljanje okolišem, radna okolina, ljudska prava, dječja prava, odnosi sa zajednicom.

Kaufland je dobitnik nagrade u području Upravljanje okolišem - uslužno poduzeće za 2022 godinu. Nagradu je tijekom prvog dana 14. konferencije o održivom razvoju 2023. godine preuzeo predsjednik Uprave Kauflanda Hrvatska, Patrick Rudat, koji je tom prilikom izjavio:

„Briga o okolišu jedna je od ključnih tema kojoj u sklopu naše strategije za održivost i društveno odgovorno poslovanje posvećujemo posebnu pažnju. Iz toga smo razloga prošle godine, primjerice, prešli u potpunosti na električnu energiju iz obnovljivih izvora te, između ostalog, provodimo projekte kojima utječemo na smanjenje CO2 emisija. Ova je nagrada još jedna potvrda da idemo u pravom smjeru i da smo uspjeli ostvariti jasne rezultate, a tako ćemo i u budućnosti nastaviti.“

Zlatna košarica za društveno-odgovornu kompaniju godine! 

Kaufland je osvojio Zlatnu košaricu u kategoriji društveno-odgovorna kompanija godine za 2021. godinu.

Zlatna košarica prestižna je nagrada koju sedmu godinu zaredom u šest različitih kategorija dodjeljuje specijalizirani magazin za maloprodaju i FMCG industriju Ja TRGOVAC.
Ovo priznanje slavi osobita ostvarenja tvrtki u 2021. godini te ukazuje na najbolje primjere poslovanja i tržišnog uspjeha predstavnika industrije.

Žiri je u kategoriji društveno odgovorna kompanija godine tražio trgovca, distributera ili proizvođača koji se osobito istaknuo brigom za zajednicu u kojoj posluje. Promatrali su pozitivne aspekte odnosa prema djelatnicima, odgovornosti prema potrošačima i građanima, društveno odgovorne akcije, donacije i druge oblike humanitarnih aktivnosti, zatim ekološki odgovorne projekte odnosno sve akcije koje imaju za cilj boljitak života društvene zajednice.

Žiri je prepoznao angažman u ovom području te projekte koje Kaufland provodi već dugi niz godina - Kaufland škola voća i povrća, donacije hrane, Food Waste, Mliječna staza, Zeleni dan, božićne donacije, humanitarni štandovi, dobrovoljno darivanje krvi.

Kaufland dobitnik prestižnog međunarodnog certifikata Top Employer

Kaufland prepoznat kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u svih osam zemalja u kojima je Kaufland zastupljen te u Europi za 2024. godinu!

Međunarodno ispitivanje uspješnosti tvrtki u području upravljanja ljudskim potencijalima, Top Employers Institute, petu godinu zaredom potvrdilo je naše kvalitete kao poslodavca. Postigli smo odlične rezultate u različite aspektima i područjima kao što su strategija i upravljanje talentima, razvojne mogućnosti, razvoj rukovoditelja, ulaganje u materijalne i nematerijalne benefite te organizacijska kultura.

Top Employer certifikat još je jedan dokaz našeg izvrsnog poslovanja te ulaganja u potencijale naših zaposlenih.

Kaufland ponovno potvrdio da su im zadovoljstvo i razvoj zaposlenika na prvom mjestu

Kaufland Hrvatska i ove je godine potvrdio standarde certifikata Poslodavac Partner. Certifikat Poslodavac Partner nagrada je koju od 2005. godine dodjeljuje konzultantska kuća SELECTIO tvrtkama koje u svojem poslovanju demonstriraju izvrsne prakse upravljanja zaposlenicima. Kaufland je dio projekta Certifikat Poslodavac Partner već osam godina, te su visoki standardi Certifikata potvrđeni već u prvoj godini certificiranja, a svake sljedeće godine otad ostvareni su još bolji rezultati, što svjedoči o kontinuiranom radu i predanosti Kauflanda kada je u pitanju osiguravanje zadovoljstva zaposlenika.

U godinu dana, koliko je proteklo od zadnje certifikacije, Kaufland je dodatno unaprijedio svoje procese selekcije kandidata za otvorena radna mjesta, uloženi su značajni napori u digitalizaciju procesa uhodavanja novih zaposlenika u posao, a posebni napori uloženi su i u osiguravanje mogućnosti za razvoj svih zaposlenika. Konkretno, u protekloj godini, Kaufland je na razini cijele organizacije implementirao unaprijeđeni sustav upravljanja učinkom zaposlenika, koji omogućava prepoznavanje individualnog doprinosa zaposlenika i potiče njihov daljnji razvoj.

U Kauflandu je veliki naglasak stavljen na osiguravanje raznovrsnih prilika za edukaciju svih zaposlenika, pa su tako u zadnjih godinu dana zaposlenicima na raspolaganje stavljeni i neki novi razvojni programi, poput mentorskog programa i edukacija iz prodajnih vještina, te su svi zaposlenici u protekloj godini prošli barem jedan oblik usavršavanja. Kaufland redovito ispituje zadovoljstvo svojih zaposlenika, a ulažu se i značajni resursi u poticanje njihovog zdravlja. Primjerice, svi zaposlenici dva puta godišnje dobivaju tzv. zdrave poklone (paketići za jačanje imuniteta, boce za vodu, termo torbe s kutijom za ručak i brošurom sa zdravim receptima, itd.), sufinanciraju se sportske aktivnosti zaposlenika i organiziraju se razne edukacije i radionice s ciljem osvještavanja važnosti zdravog načina života.

 

One-stop shop: Kaufland je broj 1 za kupnju na jednom mjestu!

Kaufland one-stop shop

Neovisna agencija Hendal provela je istraživanje u travnju 2019. Na uzorku od 1000 ispitanika, istraživanje je pokazalo: Kaufland je prvi izbor za kupnju svih kućanskih potrepština na jednom mjestu!

Mi imamo sve - od proizvoda za najbolji doručak, ručak ili večeru do vrtnog alata. Spremaš li se na putovanje, na našim ćeš policama pronaći sve što ti treba za nezaboravnu avanturu. U tvoju obitelj stiže prinova? Bez brige, uz našu će ponudu tvoja će beba biti sretna i zadovoljna.

Za najbolju brigu o tvojim kućnim ljubimcima, posjeti Kaufland - mi imamo sve: od krevetića za psa ili mačku do hrane za ribice. Odjeća, obuća, kozmetika, domaći proizvodi, svježe voće i povrće, kvalitetno i povoljno - sve se nalazi pod jednim krovom. 

Dokazano je: kada želiš kupiti sve za kućanstvo na jednom mjestu, Kaufland je tvoj prvi izbor.

Hvala ti na tome!

Kaufland Hrvatska k.d. prvi je trgovački lanac u Hrvatskoj kojem je dodijeljeno priznanje „Tvrtka prijatelj zdravlja“! 

Prijatelj zdravlja - Kaufland

Tvrtka Kaufland Hrvatska k.d. prepoznala je značaj promicanja zdravlja i ulaganja u zdravlje svojih zaposlenika te se uključila se u projekt  „Živjeti zdravo“ Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i uspješno zadovoljila sve potrebne kriterije za dobivanje oznake „Tvrtka prijatelj zdravlja“.

Ovo priznanje dodjeljuje se tvrtkama koje svojim zaposlenicima omogućuju usvajanje zdravih životnih navika, promiču zdravlje na radnom mjestu i kroz različite inicijative i programe  pokazuju da brinu o zdravlju svojih zaposlenika.

Kaufland Hrvatska kontinuirano i strateški radi na osvještavanju važnosti brige o zdravlju i zdravom načinu života, a kroz inicijativu pod nazivom „Zdravi život“ provode brojne aktivnosti usmjerene na promicanje zdravlja u organizaciji. Zdravi pokloni za sve zaposlenike, edukacije i radionice na različite teme iz područja tjelesnog i mentalnog zdravlja, program Mentalni trening, Multisport kartica, dio su ove inicijative koja je u fokusu brige za zaposlenike u Kauflandu.

Posebno nam je drago naći se u društvu tvrtki koje zdravlje zaposlenika prepoznaju kao važnu temu. Ovaj certifikat veliko je priznanje za našu tvrtku. Promicanje zdravlja i  zdravog načina života dio je naše strategije upravljanja ljudskim resursima, a ovo priznanje pokazatelj je da se krećemo u pravom smjeru. 

Osvojili smo nagradu na Danima komunikacija

Kaufland dani komunikacije u Rovinju

Na Danima komunikacija koji su se  održavali u Rovinju 2019. godine, Kaufland je dobio veliko priznanje za svoj rad u području Marketinga.

U suradnji s Telegram media grupom osvojili smo nagradu u kategoriji Best Publisher Long-form Native s kampanjom Naše mi najbolje paše.

O čemu se zapravo radi?

Prijavili smo se na MIXX natjecanje koje je izrađeno po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu kojeg se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Svi kriteriji su podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika.

Drago nam je što su kampanju Naše mi najbolje paše prepoznali profesionalaci iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija.

Čestitke cijelom timu Marketinga koji je imao razloga za slavlje!