Kvaliteta na prvom mjestu

The K-Classic, K-Favourites, K-Bio, Bevola and K-take it Veggie logo in different colored tiles.

Naši kupci cijene kvalitetu i odličan omjer vrijednosti za novac koji pružaju robne marke Kauflanda. Zato naš Odjel za upravljanje kvalitetom čini sve da ispuni njihova očekivanja. Stoga svaki proizvod robne marke Kauflanda, bez obzira na to gdje se proizvodi ili prodaje, mora zadovoljiti naše visoke standarde kvalitete, okusa i sigurnosti.

Kvaliteta proizvoda

Naši standardi

Želje i zahtjeve naših kupaca stavljamo na prvo mjesto. Zajedno sa zakonskim propisima, te želje i zahtjevi čine osnovu za razvoj i proizvodnju svih proizvoda robne marke Kauflanda. Na okus i kvalitetu proizvoda isto tako utječu čimbenici poput recepture, sastojaka i sirovine, ali i dobavljači i proizvodnja. Cilj nam je uskladiti ove čimbenike kako bismo osigurali dosljedno visoku kvalitetu proizvoda i kako bismo kontinuirano poboljšavali kvalitetu proizvoda naše robne marke. Pritom nam je važna transparentnost. Zato ćete na mnogim našim proizvodima pronaći više informacija nego što propisuje zakon.


Propisi

Dvije najvažnije točke

Cilj su nam visokokvalitetni i sigurni proizvodi naše robne marke koji zadovoljavaju potrebe naših kupaca. Pritom su nam dvije točke od posebne važnosti: potrebe naših kupaca i zakonski propisi.

Customer needs in relation to our own brand quality are important to us.

Potrebe kupaca

Zahtjevi za visokom kvalitetom predstavljaju temelj za ponudu visokokvalitetnih i sigurnih proizvoda bez obzira na mjesto i vrijeme. Pritom u obzir uzimamo lokalne preferencije okusa za veliki broj receptura kod proizvoda robne marke.

A gavel for the court lies on several books, symbolizing laws.

Zakonski propisi

Podrazumijeva se da poštujemo sve zakone, uredbe i smjernice poput uredbe o informiranju o hrani, pravilnika o ekološkoj poljoprivredi, smjernice o nepoštenim poslovnim praksama ili nacionalnih zakona i ostalih posebnosti koje dosljedno provodimo.


Proizvodi

Temelj naše kvalitete

The following factors have an influence on grain quality.

Naši proizvodi temelje se na pažljivo odabranim sirovinama. Budući da se ovdje radi o prirodnim proizvodima, njihova su svojstva podložna prirodnim promjenama (pogledajte grafički prikaz). Ovisno o sezoni, vremenu berbe ili podrijetlu, proizvodi se mogu razlikovati po izgledu, veličini ili sastojcima. 

Održive sirovine

Naš cilj je učiniti naš asortiman robnih marki još održivijim. Na primjer, nastojimo otkupljivati ​​proizvode certificirane kvalitete kao što je kakao. Međutim, održive sirovine često nisu dostupne u dovoljnim količinama da bi se mogle jednako koristiti u cijeloj Europi. Više o održivosti u Kauflandu i našem održivo dizajniranom asortimanu možete saznati ovdje.

Various spices for the taste.

Najbolji okus

U Kauflandu, odjeli za upravljanje kvalitetom i nabavu surađuju kako bi osigurali da okus i izgled proizvoda naše robne marke uvijek odgovaraju željama naših kupaca i našim strogim specifikacijama kvalitete. 

Person performs quality control with a measuring device.

Kontrolirana kvaliteta

Naše proizvode redovito provjeravaju nezavisni instituti za ispitivanje i to: sastojke, deklaracije, štetne tvari i mikrobiolološki sastav. U redovitim degustacijama također provjeravamo osjetilna svojstva poput mirisa, izgleda i okusa naših proizvoda.


Dobavljači

Odabrani dobavljači

A man shakes hands with another person.

Za proizvodnju naših robnih marki oslanjamo se na pažljivo odabrane dobavljače koji su stručnjaci za proizvode koje pružaju. Pri odabiru posebnu pozornost obraćamo na usklađenost s utvrđenim standardima kao što je IFS (International Featured Standards) te provodimo redovite revizije dobavljača. Pritom naši dobavljači pažljivo biraju sirovine i metode proizvodnje proizvoda naše robne marke. Ipak mogu postojati razlike ovisno o mjestu proizvodnje i proizvodnim pogonima, na primjer, zbog podrijetla sirovina ili korištenih sastojaka, kako bismo vam mogli ponuditi proizvode dosljedno visoke kvalitete. 

Example of our multi-supplier strategy.

Kratki put dostave

Pri odabiru naših dobavljača oslanjamo se na najkraće moguće transportne rute. Time osiguravamo maksimalnu svježinu, smanjujemo emisije štetnih plinova i pružamo podršku lokalnoj ekonomiji. Kako bismo osigurali da je roba uvijek dostupna u naših više od 1.350 trgovina u osam zemalja, za neke proizvode naše robne marke također se oslanjamo na strategiju višestrukih dobavljača. To znači da određene proizvode ne proizvodi samo jedan dobavljač, već različiti dobavljači koji svoju robu isporučuju određenim zemljama. Ako je potrebno, naše recepture prilagođavamo i lokalnim zahtjevima odnosno zakonskim propisima pojedinačnih zemalja.


Transparentnost

Transparentnost stvara povjerenje

Oslanjamo se na transparentnost. Na primjer, tako što vam olakšavamo kupovinu s našom deklaracijom. Osim informacija koje propisuje zakon poput popisa sastojaka i hranjivih vrijednosti, s prednje strane mnogih proizvoda nalaze se i važni logotipi i pečati. Time, primjerice, odmah možete vidjeti koji standard održivosti ima određeni proizvod koji sadrži kakao ili koja je prehrambena ocjena naših K-Bio rižinih kolačića. Koje pečate koristimo na proizvodima naše robne marke i što oni znače možete saznati ovdje.