Postoji nekoliko dobrih razloga za svjesno bezmesni ili potpuno biljni način života. Pokazat ćemo ti zašto su vegetarijanski i veganski proizvodi zauzeli stalno mjesto na našim policama i kako možemo korak po korak učiniti nešto pozitivno za našu klimu i okoliš.
U svrhu promicanja održivosti i zaštite okoliša, stalno proširujemo svoj certificirani asortiman - između ostaloga asortimanom koji nosi certifikate GOTS ili "Grüner Knopf" (Zeleni gumb).
Potrošnju plastike želimo smanjiti za najmanje 20 posto u svim zemljama u kojima smo zastupljeni do 2025. godine. Planiramo i daljnje mjere kojima ćemo objaviti rat plastici.
Stanje naše prekrasne prirodne baštine je u opasnosti. Veličanstvene, šarene cvjetne livade, divlje pčele i orangutani prijete nestankom. Pokazujemo vam što činimo kako bismo spriječili umiranje životinjskih i biljnih vrsta.
Predani smo poštenoj trgovini. Zbog toga više od 200 naših predmeta sada ima Fairtrade pečat. Ovim podržavamo poštene uvjete rada i trgovine u Africi, Aziji i Latinskoj Americi. Pomažete li svijet učiniti pravednijim?
Nudimo širok asortiman domaće hrane i usko surađujemo s našim domaćim dobavljačima i proizvođačima.
Napredujemo u uspostavljanju ambicioznih standarda u cijelom opskrbnom lancu proizvoda vlastite marke. Činimo svoje lance vrijednosti što transparentnijima.
Jednake mogućnosti za sve i raznolikost su za nas kao poslodavca jako bitne. Samo ako svakodnevno živimo tu raznolikost i stvaramo jednake uvjete za sve naše zaposlenike možemo s veseljem gledati ka uspješnoj budućnosti.
Kaufland već provodi brojne mjere održivosti. Jedan od njih je osnaživanje naših zaposlenika za održivo djelovanje. Zajedno postižemo više.
Kao dio strategije REset postavili smo si cilj da do 2025. godine smanjimo vlastitu potrošnju plastike za najmanje 20 posto i osiguramo da se 100 posto naše ambalaže što bolje reciklira.
Naš asortiman uključuje organske proizvode u svim kategorijama proizvoda i cjenovnim segmentima. Na ovaj način provodimo svoju brigu da svima omogućimo pristup ekološki proizvedenim proizvodima.
Primarni ekološki cilj za naše poslovnice je smanjenje potrošnje energije i emisije CO₂. Zbog toga u svojim novim poslovnicama koristimo energetski učinkovitu tehniku: Konkretno, svoje poslovnice grijemo preko tzv. rashladnih sustava industrijskog hlađenja.