Stanje naše prekrasne prirodne baštine je u opasnosti. Veličanstvene, šarene cvjetne livade, divlje pčele i orangutani prijete nestankom. Pokazujemo vam što činimo kako bismo spriječili umiranje životinjskih i biljnih vrsta.
Kao dio strategije REset postavili smo si cilj da do 2025. godine smanjimo vlastitu potrošnju plastike za najmanje 20 posto i osiguramo da se 100 posto naše ambalaže što bolje reciklira.
Veliki broj naših zaposlenika angažira na različitim područjima – za okoliš, zdravu prehranu, klimu ili zajednicu.
Svatko može učiniti nešto kako bi zaštitio našu klimu. Odgovorna potrošnja već daje pozitivan doprinos. Saznaj što sve činimo za zaštitu naše klime.
Surađujemo s raznim organizacijama kako bismo donacijama novca, materijala i hrane podržali one kojima je to potrebno.
Naš cilj: održivi proizvodi za sva područja svakodnevnog života. Bilo da su to proizvodi s nježnim drvnim certifikatom, proizvodi s Blue Angel-om ili sredstva za pranje, čišćenje i čišćenje iz našeg asortimana K-Classic koji su nagrađeni pečatom "Održivo čišćenje". Kod nas kupujete mirne savjesti.
Postoji nekoliko dobrih razloga za svjesno bezmesni ili potpuno biljni način života. Pokazat ćemo ti zašto su vegetarijanski i veganski proizvodi zauzeli stalno mjesto na našim policama i kako možemo korak po korak učiniti nešto pozitivno za našu klimu i okoliš.
Samo govoriti o ekološkim mjerama za nas nije dovoljno – mi djelujemo! U svim područjima tvrtke dosljedno provodimo mjere vezane uz zaštitu okoliša i klime.
Naše se aktivnosti kreću od upotrebe energetski učinkovite tehnologije i ekološki osviještenog planiranja novih zgrada do klimatski prihvatljivih logističkih procesa i izbjegavanja otpada.
Kaufland već provodi brojne mjere održivosti. Jedan od njih je osnaživanje naših zaposlenika za održivo djelovanje. Zajedno postižemo više.
Naš asortiman uključuje organske proizvode u svim kategorijama proizvoda i cjenovnim segmentima. Na ovaj način provodimo svoju brigu da svima omogućimo pristup ekološki proizvedenim proizvodima.
Napredujemo u uspostavljanju ambicioznih standarda u cijelom opskrbnom lancu proizvoda vlastite marke. Činimo svoje lance vrijednosti što transparentnijima.