Ostale aktivnosti

Društvena odgovornost važna je sastavnica naše poslovne politike i naše trajno opredjeljenje. Iz tog razloga uvijek smo spremni na angažman kako bismo bili od pomoći zajednici u kojoj djelujemo. U nastavku saznajte više o našim projektima.

Mladi iz Centra Maestral uspješno završili Kaufland školu kuhanja

Nakon što je u svibnju i lipnju 2024. 11 djevojčica i djevojaka iz Dječjeg doma Zagreb prošlo šest praktičnih kulinarskih radionica, drugi ciklus Kaufland škole kuhanja u ovoj godini održan je u Splitu i to u suradnji s Centrom za pružanje usluga u zajednici Maestral koji između ostalog brine o djeci i mlađim punoljetnim osobama bez roditelja ili odgovarajuće roditeljske skrbi. Naime, 15-ak korisnika centra od 12 do 18 godina kroz čak šest interaktivnih radionica tijekom listopada i studenog 2024. steklo je praktična znanja o pripremi obroka i drugim kulinarskim trikovima koji su im često nedostupni u njihovoj svakodnevici.

Na prvoj radionici polaznike je u svijet kulinarstva uveo pobjednik MasterChefa Ivan Temšić koji ih je svojim iskustvom inspirirao da u kuhanju pronađu ne samo vještinu, nego i kreativnost i strast. Kroz naredne radionice mlade iz Centra vodio je chef Nikša Boban koji im je pomogao da ovladaju osnovnim tehnikama pripreme hrane, upoznaju se s važnosti korištenja lokalnih i svježih namirnica te razviju osjećaj samopouzdanja u kuhinji, što će im zasigurno koristiti u samostalnom životu koji je pred njima. Ciklus radionica zatvorila je Andrea Cukrov približivši polaznicima svijet slastica i deserata, čime je doslovno kao šećer na kraju ovogodišnji program Kaufland škole kuhanja uspješno završen.

Svim polaznicima Kaufland je uručio i certifikate kao potvrdu sudjelovanja u radionicama koje su za cilj imale omogućiti djeci i mladima pristup osnovnim životnim vještinama i približiti im osjećaj pripadnosti i sigurnosti u svakodnevnim aktivnostima. Time je Kaufland podržao njihovu integraciju i osnaživanje na početku putovanja zvano samostalnost i odgovornost.

RokPoluotok – plivanje oko Istarskog poluotoka

RokOtok je projekt nastao u spomen na Roka, dječaka koji je sa svojim ocem isplanirao upoznati i obići sve hrvatske nastanjene otoke, ali je avantura naglo prekinuta u njegovoj dvanaestoj godini. Rokov otac Domagoj Jakopović, poznatiji kao Ribafish, odlučio je nastaviti avanturu i u nju uključiti drugu djecu i roditelje kako bi zajedno ostvarili njihov nikad završen životni projekt.

Nakon što je prethodnih godina doplivao do svih nastanjenih hrvatskih otoka, u lipnju 2024. godine Ribafish je u Preluku započeo svoju novu ekspediciju: „RokPoluotok – plivanje oko Istarskog poluotoka“ koju Kaufland ponosno podržava kao sponzor.

Uz edukativne radionice i akcije čišćenja plaža, brojna druženja s djecom i odraslima te zanimljive igre na plažama, pliva se prosječno pet kilometara dnevno sve do krajnjeg ovogodišnjeg cilja i dočeka u Puli 17. srpnja 2024. Na stotinjak kilometara dugoj ruti za koju je potrebno 24 dana plivanja Ribafish i drugi plivači profesionalci posjećuju najljepše plaže Primorja, Kvarnera i Istre te održavaju zanimljive radionice s naglaskom na ekologiju, zaštitu prirode i očuvanje planeta.

Ono što je posebno oduševilo klince na startu u Preluku i završetku u Puli naša je škrinja puna Kaufland Classic sladoleda.

Suradnja s UNICEF-om 2023.

Glavna zvijezda Mliječne staze sedmu godinu za redom!

Untitled design - 1

Kao zlatni sponzor UNICEF-ovu utrku Mliječna staza podržavamo od prvog izdanja, 2017. godine. 2023. godine, uz sponzorsku donaciju, za svakog prijavljenog sudionika dodatno ćemo donirati 1 euro!

Kao i svake prethodne godine, naši će zaposlenici aktivno sudjelovati u utrci te ćemo na taj način dodatno podržati utrku i njezin vrijedan cilj. Sudjelovanjem u Mliječnoj stazi vrijeme za svoje zdravlje pretvaramo u podršku mentalnom zdravlju djece i mladih. Mentalno zdravlje djece i mladih ključno je za njihov razvoj, uspjeh u školi, izgradnju odnosa i kvalitetu života. U Hrvatskoj čak 44 tisuće djece i mladih od 10 do 19 godina ima probleme mentalnog zdravlja.

Zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji s UNICEF-om pružili smo snažnu podršku programima koje provode u Hrvatskoj i dosad smo sveukupno donirali preko 165.000 eura!

U 2022. sklopili smo trogodišnji sporazum o suradnji kojim su se obje strane obvezale na predani nastavak poticanja trajnih i sustavnih promjena za boljitak djece u Hrvatskoj i svijetu. Osim na svim dosadašnjim izdanjima Mliječne staze, ova se suradnja uspješno ostvarila i na projektu opremanja inkluzivnih kabineta na visokim učilištima diljem Hrvatske. Početkom 2023., zahvaljujući našoj donaciji, UNICEF je osigurao didaktičko-senzoričku opremu za deset škola u Sisačko-moslavačkoj županiji te edukaciju nastavnika o njenom korištenju. 

Suradnja s UNICEF-om 2022.

Šestu godinu za redom podržavamo UNICEF-ovu Mliječnu stazu!

Od samih smo početaka ove utrke njen glavni sponzor i izuzetno smo ponosni na veliki napredak i hvalevrijedne ciljeve koje smo zajedno ostvarili u svakoj godini.

Utrka se održava od 9. do 18. rujna 2022. godine, ponovno je virtualna i uključiti se mogu trkači iz svih dijelova Hrvatske. U razdoblju trajanja utrke svaki sudionik sam odabire vrijeme i lokaciju utrke, a sve što treba je preuzeti aplikaciju AtlasGo putem Google Play ili App Store trgovine i trčati, hodati, voziti bicikl, kolica ili romobil.

Sudjelovanjem u ovogodišnjoj inkluzivnoj utrci Mliječna staza vrijeme za svoje zdravlje pretvaramo u podršku mentalnom zdravlju djece i mladih. U Hrvatskoj 44 tisuće djece i mladih od 10 do 19 godina ima probleme mentalnog zdravlja. Loše mentalno zdravlje može ugroziti budućnost djece i mladih jer im smanjuje sposobnosti, ometa obrazovanje te narušava obiteljske i društvene odnose. Mnoga djeca i mladi ne traže pomoć i prepušteni su sami sebi. Učitelji i nastavnici mogu prvi primijetiti da učenik ima poteškoća, no vrlo često ne znaju što učiniti. Zahvaljujući našoj ovogodišnjoj podršci Mliječnoj stazi, UNICEF će pomoći osigurati znanja i vještine kako bi uspješnije prepoznavali probleme mentalnog zdravlja djece i mladih u školskom okruženju i djelovali kao inicijalna podrška i zaštita.

Suradnja s UNICEF-om 2021.

Zablistali smo na UNICEF-ovoj Mliječnoj stazi - peti put! 

Ponosni smo što u 2021. nismo slavili samo 20 godina Kauflanda u Lijepoj našoj, već smo sada i 5. godinu zaredom glavni sponzor humanitarne utrke Mliječna staza!

U utrci koju već petu godinu za redom podržava naša tvrtka sudjelovalo je više od 6.200 sudionika, među kojima se i ove godine našao Kaufland tim! Trčali smo, hodali i vozili bicikle stazama diljem Hrvatske za one koji to ne mogu. Cilj ovogodišnje utrke bio je pretvoriti djecu s teškoćama u djecu mogućnosti. Članovi Kaufland tima svojim prikupljenim kilometrima podržali su uspostavljanje i proširenje usluga dnevnog boravka za djecu s teškoćama, uvođenje grupne psihosocijalne podrške za djecu s teškoćama i uvođenje kvalitetnih programa podrške za roditelje djece s teškoćama.

Svaki trkač Kaufland tima sudjelovanjem u utrci imao je priliku učiniti još jedno dobro djelo!

Objavom fotografije u atlas GO aplikaciji i osvajanjem najviše lajkova svaki trkač mogao je dodatno pomoći određenoj ustanovi koja brine o dobrobiti djece u Hrvatskoj. Najviše lajkova prikupila je fotografija Marije Franić, stoga je tim Korporativnih komunikacija s popisa ustanova definiranih zajedno s UNICEF-om nasumičnim odabirom odabrao Udrugu za školovanje pasa vodiča i mobilitet kojoj je Kaufland donirao proizvode u vrijednosti od 1.000 kuna.

Sretni smo jer je i na ovaj način Kaufland pokazao koliko mu je važna dobrobit djece s teškoćama i briga za one kojima je to najpotrebnije.

Veselimo se budućim suradnjama poput ove te zahvaljujemo našim kolegicama i kolegama sudionicima ove hvalevrijedne inicijative.

Suradnja s UNICEF-om 2020.

Kaufland već četvrtu godinu za redom glavni sponzor UNICEF-ove Mliječne staze

Humanitarna utrka Mliječna staza

U subotu 5. rujna počinje četvrta UNICEF-ova humanitarna utrka Mliječna staza koju još od samih početaka kao glavni sponzor podržava Kaufland Hrvatska. Zbog posebnih okolnosti utrka je ove godine virtualna i na veliku radost svih nacionalna pa je tako zabilježen rekordan broj sudionika među kojima je naravno i Kauflandov tim.

U razdoblju trajanja utrke, od 5. do 20. rujna, svaki sudionik sam odabire vrijeme i lokaciju utrke, a sve što treba je preuzeti aplikaciju AtlasGo putem Google Play ili App Store trgovine i trčati, hodati, voziti bicikl, kolica ili romobil.

Sva prikupljena sredstva od Mliječne staze 2020. uložit će se u nabavu senzorne opreme i otvaranje senzornih soba za djecu s teškoćama u Hrvatskoj te edukaciju stručnjaka za provođenje terapija senzorne integracije.

„Ponosni smo što od samih početaka, već četvrtu godinu za redom, pomažemo Mliječnu stazu kao glavni sponzor. U Kauflandu veliku pažnju posvećujemo temi zdravlja djece pa nam je drago uključiti se u ovakve humanitarne akcije i zajedno s UNICEF-om pretvarati teškoće u mogućnosti“, rekla je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.

Dodatna motivacija za sudjelovanje je i iznenađenje koje je Kaufland pripremio za sve sudionike i zaposlenike koji sudjeluju u utrci - mogućnost osvajanja 1.000 kuna na poklon kartici Kauflanda! Sve što natjecatelji trebaju učiniti kako bi se kvalificirali za nagradu je postaviti fotografiju s utrke u aplikaciju AtlasGo i sakupiti što veći broj high five-ova, a nagrađena će biti ona s najviše skupljenih.

Sve upute kako sudjelovati u ovogodišnjoj virtualnoj Mliječnoj stazi možete pronaći ovdje:  www.mlijecnastaza.hr


Suradnja s UNICEF-om 2019.

Kaufland i 2019. godine podržao humanitarnu utrku UNICEF-a Mliječna staza

Utrka Mliječna staza

U nedjelju, 8. rujna u središtu Zagreba održana je UNICEF-ova humanitarna utrka Mliječna staza koju već 3. godinu zaredom kao glavni sponzor podržava Kaufland Hrvatska. U ovom velikom humanitarnom događaju sudjelovalo je više od 2.300 trkača, među kojima se i ove godine našao Kauflandov tim. Utrka Mliječna staza već tradicionalno uključuje i dječju utrku u kojoj su također prisustvovala djeca zaposlenika Kauflanda.

Cilj utrke je prikupljanje sredstava za unaprjeđenje uvjeta u svim nacionalnim rodilištima, kako bi sve novorođene djevojčice i dječaci u Hrvatskoj imali najbolji mogući početak u životu, a prihod od kotizacija bit će usmjeren nabavci opreme koja je od rodilišta prepoznata kao prioritetna.

„Iznimno nam je drago što smo treću godinu zaredom „Glavna zvijezda“ odnosno glavni sponzor ove predivne utrke te rado pružamo podršku ovakvim događanjima jer znamo da sakupljena sredstva svakako idu u prave ruke, a sve kako bi ona najranjivija skupina – a to su djeca – od najranijih dana imala najbolju moguću skrb“, rekla je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu Hrvatska te je čestitala UNICEF-u na još jednoj izvrsno organiziranoj utrci i pozitivnoj atmosferi.


Suradnja s UNICEF-om 2018.

Kaufland i 2018. glavni sponzor prve Unicefove utrke Mliječna staza

GDimić/UNICEF

Izuzetno smo ponosni što smo i ove godine kao glavni sponzori sudjelovali u humanitarnoj utrci Mliječna staza i tako pomogli u nabavci opreme za udomiteljske obitelji koje brinu o najmlađoj djeci

U nedjelju 9. rujna održana je humanitarna utrka UNICEF-a na kojoj je trčalo 2.500 djece i odraslih. Dječja utrka održana je u 10 sati te svim roditeljima, a posebno djeci, zahvaljujemo što su na slobodan dan rano ustali, trčali i time pokazali da su već sada veliki humanitarci, a samim time i naše zvijezde. Program glavne utrke započeo je u 17:30 sati okupljanjem na Kvatriću, fotografiranjem i zagrijavanjem uz trenera, dok je za zagrijavanje glasnica bila zadužena grupa Vatra.

Sama utrka počela je u 18:30 sati, a cijela je manifestacija završila uručenjem nagrada najboljima. Četiri najbrža trkača imalo je dodatan razlog za zadovoljstvo jer smo im uručili  Kauflandove poklon-kartice u iznosu od 1.200 k, no ni naš tim nije ostao praznih ruku osvojivši timski pehar!

Službenu rang-listu možete pogledati na sljedećem linku:
https://www.utrka.com/utrke/mlijecnastaza/2018/rezultati/


Suradnja s UNICEF-om 2017.

Kaufland glavni sponzor prve Unicefove utrke Mliječna staza

GDimić/UNICEF

Kao glavni sponzor humanitarne utrke „Mliječna staza“ koju je organizirao Unicef, pridonijeli smo podizanju svijesti o važnosti osnivanja prve banke humanog mlijeka za prijevremeno rođenu djecu u Hrvatskoj te smo ovom akcijom korak bliže k ostvarenju tog cilja.

Utrka Mliječna staza održana je 9. i 10.9.2017., a u dva dana u humanitarne je svrhe trčalo više od 2.000 djece i odraslih osoba.

Dječja utrka održana je u subotu u 9 sati na Europskom trgu u Zagrebu. Svim roditeljima, a posebno djeci, zahvaljujemo što su svoj slobodan dan iskoristili kako bi rano ustali, trčali za najmanje i time pokazali da su već sada veliki humanitarci, a samim time i naše zvijezde.

Program glavne utrke započeo je u nedjelju u 17 sati okupljanjem na Kvaternikovom trgu u Zagrebu, podjelom startnih brojeva i zagrijavanjem do početka utrke u 18:30 sati. Cijela manifestacija završila je uručenjem nagrada najboljima u muškoj i ženskoj kategoriji na 5 i 10 km.

 

Službenu rang-listu možete pogledati na sljedećem linku:

http://www.utrka.com/utrke/mlijecnastaza/2017/rezultati/.


Suradnja s UNICEFOM

Dan djece - za djecu #Kidstakeover

GDimić/UNICEF

 20. studenog 2017., na godišnjicu Konvencije o pravima djeteta te na Međunarodni dan djece, djeca širom svijeta udružila su svoje glasove kako bi skrenula pažnju na teme koje su im važne. 

Ovo je bio prvi "#Kidstakeover dan" - dan djece, za djecu! Bio je to dan kada su djeca „preuzela" važne i vidljive uloge u medijima, politici, sportu, školama, zabavnoj industriji i tvrtkama diljem svijeta kako bi dobila priliku reći što misle o svijetu u kojem žive.

Kaufland je pružio podršku inicijativi pozivajući Kaufland škole ViP da toga dana posjete svoje partnerske trgovine. Tijekom dana učenici od 1. do 8. razreda imali su priliku pobliže upoznati Kaufland. Kroz igru i pitanja voditelji poslovnica učenicima su približili povijest i strukturu našeg poduzeća, nakon čega je uslijedio obilazak poslovnica tijekom kojeg su učenici prvi put imali priliku vidjeti naše poslovanje iz druge perspektive.

Bila je ovo prilika čuti glasove naših najmlađih – budućih kupaca! Što im se sviđa, a što ne? Što bi oni napravili drugačije? Jedan od (vrlo ozbiljnih) prijedloga koji ćemo svakako uzeti u obzir je: veći odjel slatkiša i igračaka. :)

#Kidstakeover dan uistinu je bio zabavan dan - kako za djecu, tako i za nas!


Hrvatski Crveni križ zahvaljuje kupcima Kauflanda na donaciji proizvoda u vrijednosti od preko 330.000 kuna u 2019. godini

Suradnja

U 2019. godini Kaufland i Hrvatski Crveni križ uz pomoć kupaca ponovno su pomogli ljudima u potrebi donacijom prehrambenih proizvoda

Već nekoliko godina zaredom u trgovinama Kauflanda postavljaju se košare za prikupljanje namirnica koje Hrvatski Crveni križ potom dijeli korisnicima i pučkim kuhinjama. Kupci tako redovito imaju mogućnost pomoći ljudima koji nemaju dovoljno za jesti, i to postavljanjem proizvoda kao što su brašno, ulje, riža, tjestenina, konzerve i sl. u košaru nakon prolaska kroz blagajnu.

Pomoću akcije „Vaš dar za pravu stvar“ u 2019. godini tako su prikupljene namirnice u vrijednosti od preko 330.000 kuna, a akcija se provodi po tjedan dana, tri puta godišnje. Kupci su u poslovnicama Kauflanda diljem zemlje pokazali veliko srce i doniranim proizvodima pomogli ljudima u svojoj neposrednoj blizini.

 „Kao društveno odgovorno poduzeće aktivno se borimo protiv gladi. Jedan primjer za to je činjenica da redovito doniramo prehrambene proizvode pred istekom roka trajanja. Ova akcija je samo još jedan dokaz za to da su i naši kupci itekako svjesni da postoje ljudi kojima je potrebna pomoć. Zahvaljujemo svim kupcima koji svaki put iznova dokazuju da imaju veliko srce“, izjavila je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.

„Hrvatski Crveni križ od srca zahvaljuje Kauflandu i svima onima koji su svojim donacijama prehrambenih proizvoda pružili pomoć osobama koje žive u siromaštvu. Nakon još jedne godine sjajne suradnje, pomogli smo brojnim ljudima koji i u današnje vrijeme mogućnosti i napretka, žive na rubu gladi. I u novoj godini nastavit ćemo ulagati napore da svim našim sugrađanima omogućimo dostojanstven život te pokažemo snagu humanosti“, poručio je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa Robert Markt.

Iz Kauflanda su potvrdili da će se projekt nastaviti i u 2020. godini.


Pomažemo djeci

Festival srca u Kauflandu

Festival srca

Kaufland podržao udrugu Veliko srce malom srcu i u svojim poslovnicama obilježio Festival srca

Povodom Svjetskog tjedna prirođenih srčanih grešaka i ostalih srčanih bolesti jučer je u organizaciji udruge Veliko srce malom srcu u šest poslovnica Kauflanda održan humanitarno zabavni događaj „Festival srca“. Veliko srce malom srcu je neprofitna, humanitarna udruga liječnika, zdravstvenog osoblja i roditelja djece s prirođenim srčanim greškama i drugim srčanim bolestima, a cilj ove udruge je razviti svijest o potrebi ranog utvrđivanja srčanih grešaka te pružiti potporu pravovremenom i pravilnom liječenju.

Suradnja između Kauflanda i udruge Veliko srce malom srcu započela je u prosincu 2017. godine kada su kupci Kauflanda upravo tu udrugu odabrali kao dobitnika jedne humanitarne akcije u Čakovcu. U sklopu tog projekta, Kaufland je udruzi donirao 20.000 kuna. Kaufland se priključio Festivalu srca kako bi pomogao u informiranju javnosti o problemu srčanih bolesti kod djece. Udruga je postavila štandove u poslovnicama Kauflanda u Splitu, Rijeci, Puli, Čakovcu, Zagrebu i Sisku gdje su mladi Siščani na poseban način podržali ovu hvalevrijednu akciju. Naime, mališani iz gradskih vrtića su u prostorijama Kauflanda ispred štanda udruge samo za ovu prigodu pripremili posebnu priredbu i folklorni ples čime su zasigurno uspjeli privući pažnju mnogih prolaznika.

Poslovnicu Kauflanda ispunili su smijehom, pjesmom i plesom te su na dan ljubavi, 14. veljače, zaista pokazali veliko srce!


U 2017. godini prikupili smo proizvode u vrijednosti od preko 250.000 kuna!

Vaš dar za pravu stvar

 U 2017. godini ponovno smo pomogli najpotrebitijima, i to uz pomoć Hrvatskog Crvenog križa i naših kupaca!

Prva akcija prikupljanja prehrambenih proizvoda „Vaš dar za pravu stvar“  trajala je od 8. do 15. svibnja 2017. kada smo prikupili značajnu količina namirnica za najpotrebitije.

U svim našim poslovnicama bile su postavljene košare u kojima su naši kupci mogli ostaviti proizvode poput brašna, ulja, riže, tjestenine, konzervi i sl.

Nakon uspjeha prve akcije, nastavili smo suradnju te u sklopu Tjedna solidarnosti u listopadu 2017. ponovno pokrenuli prikupljanje namirnica, i to pod geslom „Ne dvoji, za drugog izdvoji“.

Posljednji ciklus nedavno je završen, a trajao je od 8. do 15. prosinca 2017. Ukupno su prikupljeni prehrambeni proizvodi u vrijednosti od preko 250.000 kuna!

Hvala svima od ♡!