Ostale aktivnosti

Društvena odgovornost važna je sastavnica naše poslovne politike i naše trajno opredjeljenje. Iz tog razloga uvijek smo spremni na angažman kako bismo bili od pomoći zajednici u kojoj djelujemo. U nastavku saznajte više o našim projektima.

Suradnja s UNICEF-om 2020.

Kaufland već četvrtu godinu za redom glavni sponzor UNICEF-ove Mliječne staze

U subotu 5. rujna počinje četvrta UNICEF-ova humanitarna utrka Mliječna staza koju još od samih početaka kao glavni sponzor podržava Kaufland Hrvatska. Zbog posebnih okolnosti utrka je ove godine virtualna i na veliku radost svih nacionalna pa je tako zabilježen rekordan broj sudionika među kojima je naravno i Kauflandov tim.

U razdoblju trajanja utrke, od 5. do 20. rujna, svaki sudionik sam odabire vrijeme i lokaciju utrke, a sve što treba je preuzeti aplikaciju AtlasGo putem Google Play ili App Store trgovine i trčati, hodati, voziti bicikl, kolica ili romobil.

Sva prikupljena sredstva od Mliječne staze 2020. uložit će se u nabavu senzorne opreme i otvaranje senzornih soba za djecu s teškoćama u Hrvatskoj te edukaciju stručnjaka za provođenje terapija senzorne integracije.

„Ponosni smo što od samih početaka, već četvrtu godinu za redom, pomažemo Mliječnu stazu kao glavni sponzor. U Kauflandu veliku pažnju posvećujemo temi zdravlja djece pa nam je drago uključiti se u ovakve humanitarne akcije i zajedno s UNICEF-om pretvarati teškoće u mogućnosti“, rekla je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.

Dodatna motivacija za sudjelovanje je i iznenađenje koje je Kaufland pripremio za sve sudionike i zaposlenike koji sudjeluju u utrci - mogućnost osvajanja 1.000 kuna na poklon kartici Kauflanda! Sve što natjecatelji trebaju učiniti kako bi se kvalificirali za nagradu je postaviti fotografiju s utrke u aplikaciju AtlasGo i sakupiti što veći broj high five-ova, a nagrađena će biti ona s najviše skupljenih.

Sve upute kako sudjelovati u ovogodišnjoj virtualnoj Mliječnoj stazi možete pronaći ovdje:  www.mlijecnastaza.hr


Suradnja s UNICEF-om 2019.

Kaufland i 2019. godine podržao humanitarnu utrku UNICEF-a Mliječna staza

U nedjelju, 8. rujna u središtu Zagreba održana je UNICEF-ova humanitarna utrka Mliječna staza koju već 3. godinu zaredom kao glavni sponzor podržava Kaufland Hrvatska. U ovom velikom humanitarnom događaju sudjelovalo je više od 2.300 trkača, među kojima se i ove godine našao Kauflandov tim. Utrka Mliječna staza već tradicionalno uključuje i dječju utrku u kojoj su također prisustvovala djeca zaposlenika Kauflanda.

Cilj je ovogodišnje utrke prikupljanje sredstava za unaprjeđenje uvjeta u svim nacionalnim rodilištima, kako bi sve novorođene djevojčice i dječaci u Hrvatskoj imali najbolji mogući početak u životu, a prihod od kotizacija bit će usmjeren nabavci opreme koja je od rodilišta prepoznata kao prioritetna.

„Iznimno nam je drago što smo treću godinu zaredom „Glavna zvijezda“ odnosno glavni sponzor ove predivne utrke te rado pružamo podršku ovakvim događanjima jer znamo da sakupljena sredstva svakako idu u prave ruke, a sve kako bi ona najranjivija skupina – a to su djeca – od najranijih dana imala najbolju moguću skrb“, rekla je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu Hrvatska te je čestitala UNICEF-u na još jednoj izvrsno organiziranoj utrci i pozitivnoj atmosferi.


Suradnja s UNICEF-om 2018.

Kaufland i 2018. glavni sponzor prve Unicefove utrke Mliječna staza

GDimić/UNICEF

Izuzetno smo ponosni što smo i ove godine kao glavni sponzori sudjelovali u humanitarnoj utrci Mliječna staza i tako pomogli u nabavci opreme za udomiteljske obitelji koje brinu o najmlađoj djeci

U nedjelju 9. rujna održana je humanitarna utrka UNICEF-a na kojoj je trčalo 2.500 djece i odraslih. Dječja utrka održana je u 10 sati te svim roditeljima, a posebno djeci, zahvaljujemo što su na slobodan dan rano ustali, trčali i time pokazali da su već sada veliki humanitarci, a samim time i naše zvijezde. Program glavne utrke započeo je u 17:30 sati okupljanjem na Kvatriću, fotografiranjem i zagrijavanjem uz trenera, dok je za zagrijavanje glasnica bila zadužena grupa Vatra.

Sama utrka počela je u 18:30 sati, a cijela je manifestacija završila uručenjem nagrada najboljima. Četiri najbrža trkača imalo je dodatan razlog za zadovoljstvo jer smo im uručili  Kauflandove poklon-kartice u iznosu od 1.200 k, no ni naš tim nije ostao praznih ruku osvojivši timski pehar!

Službenu rang-listu možete pogledati na sljedećem linku:
https://www.utrka.com/utrke/mlijecnastaza/2018/rezultati/


Suradnja s UNICEF-om 2017.

Kaufland glavni sponzor prve Unicefove utrke Mliječna staza

GDimić/UNICEF

Kao glavni sponzor humanitarne utrke „Mliječna staza“ koju je organizirao Unicef, pridonijeli smo podizanju svijesti o važnosti osnivanja prve banke humanog mlijeka za prijevremeno rođenu djecu u Hrvatskoj te smo ovom akcijom korak bliže k ostvarenju tog cilja.

Utrka Mliječna staza održana je 9. i 10.9.2017., a u dva dana u humanitarne je svrhe trčalo više od 2.000 djece i odraslih osoba.

Dječja utrka održana je u subotu u 9 sati na Europskom trgu u Zagrebu. Svim roditeljima, a posebno djeci, zahvaljujemo što su svoj slobodan dan iskoristili kako bi rano ustali, trčali za najmanje i time pokazali da su već sada veliki humanitarci, a samim time i naše zvijezde.

Program glavne utrke započeo je u nedjelju u 17 sati okupljanjem na Kvaternikovom trgu u Zagrebu, podjelom startnih brojeva i zagrijavanjem do početka utrke u 18:30 sati. Cijela manifestacija završila je uručenjem nagrada najboljima u muškoj i ženskoj kategoriji na 5 i 10 km.

 

Službenu rang-listu možete pogledati na sljedećem linku:

http://www.utrka.com/utrke/mlijecnastaza/2017/rezultati/.


Suradnja s UNICEFOM

Dan djece - za djecu #Kidstakeover

GDimić/UNICEF

 20. studenog 2017., na godišnjicu Konvencije o pravima djeteta te na Međunarodni dan djece, djeca širom svijeta udružila su svoje glasove kako bi skrenula pažnju na teme koje su im važne. 

Ovo je bio prvi "#Kidstakeover dan" - dan djece, za djecu! Bio je to dan kada su djeca „preuzela" važne i vidljive uloge u medijima, politici, sportu, školama, zabavnoj industriji i tvrtkama diljem svijeta kako bi dobila priliku reći što misle o svijetu u kojem žive.

Kaufland je pružio podršku inicijativi pozivajući Kaufland škole ViP da toga dana posjete svoje partnerske trgovine. Tijekom dana učenici od 1. do 8. razreda imali su priliku pobliže upoznati Kaufland. Kroz igru i pitanja voditelji poslovnica učenicima su približili povijest i strukturu našeg poduzeća, nakon čega je uslijedio obilazak poslovnica tijekom kojeg su učenici prvi put imali priliku vidjeti naše poslovanje iz druge perspektive.

Bila je ovo prilika čuti glasove naših najmlađih – budućih kupaca! Što im se sviđa, a što ne? Što bi oni napravili drugačije? Jedan od (vrlo ozbiljnih) prijedloga koji ćemo svakako uzeti u obzir je: veći odjel slatkiša i igračaka. :)

#Kidstakeover dan uistinu je bio zabavan dan - kako za djecu, tako i za nas!


Hrvatski Crveni križ zahvaljuje kupcima Kauflanda na donaciji proizvoda u vrijednosti od preko 330.000 kuna u 2019. godini

U 2019. godini Kaufland i Hrvatski Crveni križ uz pomoć kupaca ponovno su pomogli ljudima u potrebi donacijom prehrambenih proizvoda

Već nekoliko godina zaredom u trgovinama Kauflanda postavljaju se košare za prikupljanje namirnica koje Hrvatski Crveni križ potom dijeli korisnicima i pučkim kuhinjama. Kupci tako redovito imaju mogućnost pomoći ljudima koji nemaju dovoljno za jesti, i to postavljanjem proizvoda kao što su brašno, ulje, riža, tjestenina, konzerve i sl. u košaru nakon prolaska kroz blagajnu.

Pomoću akcije „Vaš dar za pravu stvar“ u 2019. godini tako su prikupljene namirnice u vrijednosti od preko 330.000 kuna, a akcija se provodi po tjedan dana, tri puta godišnje. Kupci su u poslovnicama Kauflanda diljem zemlje pokazali veliko srce i doniranim proizvodima pomogli ljudima u svojoj neposrednoj blizini.

 „Kao društveno odgovorno poduzeće aktivno se borimo protiv gladi. Jedan primjer za to je činjenica da redovito doniramo prehrambene proizvode pred istekom roka trajanja. Ova akcija je samo još jedan dokaz za to da su i naši kupci itekako svjesni da postoje ljudi kojima je potrebna pomoć. Zahvaljujemo svim kupcima koji svaki put iznova dokazuju da imaju veliko srce“, izjavila je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.

„Hrvatski Crveni križ od srca zahvaljuje Kauflandu i svima onima koji su svojim donacijama prehrambenih proizvoda pružili pomoć osobama koje žive u siromaštvu. Nakon još jedne godine sjajne suradnje, pomogli smo brojnim ljudima koji i u današnje vrijeme mogućnosti i napretka, žive na rubu gladi. I u novoj godini nastavit ćemo ulagati napore da svim našim sugrađanima omogućimo dostojanstven život te pokažemo snagu humanosti“, poručio je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa Robert Markt.

Iz Kauflanda su potvrdili da će se projekt nastaviti i u 2020. godini.


Pomažemo djeci

Festival srca u Kauflandu

Kaufland podržao udrugu Veliko srce malom srcu i u svojim poslovnicama obilježio Festival srca

Povodom Svjetskog tjedna prirođenih srčanih grešaka i ostalih srčanih bolesti jučer je u organizaciji udruge Veliko srce malom srcu u šest poslovnica Kauflanda održan humanitarno zabavni događaj „Festival srca“. Veliko srce malom srcu je neprofitna, humanitarna udruga liječnika, zdravstvenog osoblja i roditelja djece s prirođenim srčanim greškama i drugim srčanim bolestima, a cilj ove udruge je razviti svijest o potrebi ranog utvrđivanja srčanih grešaka te pružiti potporu pravovremenom i pravilnom liječenju.

Suradnja između Kauflanda i udruge Veliko srce malom srcu započela je u prosincu 2017. godine kada su kupci Kauflanda upravo tu udrugu odabrali kao dobitnika jedne humanitarne akcije u Čakovcu. U sklopu tog projekta, Kaufland je udruzi donirao 20.000 kuna. Kaufland se priključio Festivalu srca kako bi pomogao u informiranju javnosti o problemu srčanih bolesti kod djece. Udruga je postavila štandove u poslovnicama Kauflanda u Splitu, Rijeci, Puli, Čakovcu, Zagrebu i Sisku gdje su mladi Siščani na poseban način podržali ovu hvalevrijednu akciju. Naime, mališani iz gradskih vrtića su u prostorijama Kauflanda ispred štanda udruge samo za ovu prigodu pripremili posebnu priredbu i folklorni ples čime su zasigurno uspjeli privući pažnju mnogih prolaznika.

Poslovnicu Kauflanda ispunili su smijehom, pjesmom i plesom te su na dan ljubavi, 14. veljače, zaista pokazali veliko srce!


U 2017. godini prikupili smo proizvode u vrijednosti od preko 250.000 kuna!

 U 2017. godini ponovno smo pomogli najpotrebitijima, i to uz pomoć Hrvatskog Crvenog križa i naših kupaca!

Prva akcija prikupljanja prehrambenih proizvoda „Vaš dar za pravu stvar“  trajala je od 8. do 15. svibnja 2017. kada smo prikupili značajnu količina namirnica za najpotrebitije.

U svim našim poslovnicama bile su postavljene košare u kojima su naši kupci mogli ostaviti proizvode poput brašna, ulja, riže, tjestenine, konzervi i sl.

Nakon uspjeha prve akcije, nastavili smo suradnju te u sklopu Tjedna solidarnosti u listopadu 2017. ponovno pokrenuli prikupljanje namirnica, i to pod geslom „Ne dvoji, za drugog izdvoji“.

Posljednji ciklus nedavno je završen, a trajao je od 8. do 15. prosinca 2017. Ukupno su prikupljeni prehrambeni proizvodi u vrijednosti od preko 250.000 kuna!

Hvala svima od ♡!