Fer poslovna praksa

S našim dobavljačima pregovaramo na fer način - u okviru europske Inicijative lanca opskrbe, Kaufland se dobrovoljno obvezao da će se pridržavati i u praksi provoditi deset načela za fer poslovnu praksu u prehrambenom opskrbnom lancu. Ova inicijativa je zaživjela u Bruxellesu 2013. godine.

Fer odnos i partnerstvo

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/hrv/65/26/Asset_1576526.jpg

Dugoročni i održivi odnosi s našim dobavljačima čine temelj našeg poslovnog modela. Svakodnevno pokušavamo želje naših kupaca ispuniti raznolikim, održivim i regionalnim asortimanom svježih proizvoda visokovrijedne kakvoće po povoljnim cijenama. To možemo ostvariti samo zajedno s našim dobavljačima, stoga su fer poslovna praksa i partnerstvo za nas na prvome mjestu.

Središnji element dobrovoljne Inicijative predstavlja interni Ured za prijavu prigovora, koji tvrtke uređuju u okviru svoje obveze. Taj ured se može kontaktirati uvijek kada jedan od poslovnih partnera smatra da se druga strana ne ponaša u skladu s dobrim poslovnim praksama. Kaufland ovu obvezu ispunjava tako što dobavljači, koji također sudjeluju u dobrovoljnoj Inicijativi lanca opskrbe, mogu brzo i jednostavno prijaviti probleme preko našeg online sustava dojave.

Detaljni opis utvrđenih načela može se pročitati u sljedećem dokumentu:

Daljnje obavijesti o Inicijativi možete naći na internet stranici: www.supplychaininitiative.eu