Ekspanzija

Kao jedno od najvećih i najbrže rastućih trgovačkih društava u zemlji i inozemstvu, kontinuirano rastemo, zato stalno potražujemo nove ili postojeće trgovačke objekte, kao i zemljišta na dobrim pozicijama u gradskim središtima ili na periferiji.

Stalno se širimo

Rado ćemo odgovoriti na vaše ponude iz Hrvatske i inozemstva. Krenite s nama zajedno u budućnost! Računajte na nas kao pouzdane, poštene i jednostavne partnere! Naše posebne uvjete za ekspanziju, kao i kontakt-podatke za svaku pojedinačnu državu možete pronaći u nastavku

Hrvatska

Kriteriji za izbor lokacija u Hrvatskoj

  • Projektirani ili postojeći prodajni centri ili hipermarketi prodajne površine: od 2 000 m²
  • Izgrađena ili neizgrađena zemljišta za kupnju površine: od 8 000 m² ili veća
  • S dobrim položajem u središtu ili na periferiji grada
  • Pravo građenja / mogućnost dobivanja građevinske dozvole za izgradnju maloprodajne trgovine na velikoj površini (posebno ili centralno područje)
  • Broj stanovnika: gradovi s najmanje 10 000 stanovnika
  • Okolica: najmanje 30 000 stanovnika
  • Turistička mjesta: najmanje 5 000 stanovnika  

Zainteresirani ste? Javite nam se, sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na vaš upit!  


Njemačka

Kriteriji za izbor lokacija u Njemačkoj

  • Projektirani ili postojeći prodajni centri ili hipermarketi prodajne površine: od 2 000 m²
  • Izgrađena ili neizgrađena zemljišta za kupnju površine: od 6 000 m²
  • S dobrim položajem u središtu ili na periferiji grada
  • Pravo građenja / mogućnost dobivanja građevinske dozvole za izgradnju maloprodajne trgovine na velikoj površini (posebno ili centralno područje)
  • Broj stanovnika: gradovi s najmanje 10 000 stanovnika
  • Okolica: najmanje 25 000 stanovnika

Zainteresirani ste? Javite nam se, sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na vaš upit!  


Poljska

Kriteriji za izbor lokacija u Poljskoj

  • Projektirani ili postojeći prodajni centri ili hipermarketi prodajne površine: od 2 000 m²
  • Izgrađena ili neizgrađena zemljišta za kupnju površine: od 8 000 m²
  • S dobrim položajem u središtu ili na periferiji grada
  • Pravo građenja / mogućnost dobivanja građevinske dozvole za izgradnju maloprodajne trgovine na velikoj površini (posebno ili centralno područje)
  • Broj stanovnika: gradovi s najmanje 30 000 stanovnika
  • Okolica: najmanje 30 000 stanovnika

Zainteresirani ste? Javite nam se, sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na vaš upit!  


Češka

Kriteriji za izbor lokacija u Češkoj

  • Projektirani ili postojeći prodajni centri ili hipermarketi prodajne površine: od 3 000 m²
  • Izgrađena ili neizgrađena zemljišta za kupnju površine: od 8 000 m²
  • S dobrim položajem u središtu ili na periferiji grada
  • Pravo građenja / mogućnost dobivanja građevinske dozvole za izgradnju maloprodajne trgovine na velikoj površini (posebno ili centralno područje)
  • Broj stanovnika: gradovi s najmanje 10 000 stanovnika
  • Okolica: najmanje 30 000 stanovnika

Zainteresirani ste? Javite nam se, sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na vaš upit!  


Slovačka

Kriteriji za izbor lokacija u Slovačkoj

  • Projektirani ili postojeći prodajni centri ili hipermarketi prodajne površine: od 2 000 m²
  • Izgrađena ili neizgrađena zemljišta za kupnju površine: od 12 000 m²
  • S dobrim položajem u središtu ili na periferiji grada
  • Pravo građenja / mogućnost dobivanja građevinske dozvole za izgradnju maloprodajne trgovine na velikoj površini (posebno ili centralno područje)
  • Broj stanovnika: gradovi s najmanje 10 000 stanovnika
  • Okolica: najmanje 30 000 stanovnika

Zainteresirani ste? Javite nam se, sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na vaš upit!  


Rumunjska

Kriteriji za izbor lokacija u Rumunjskoj

  • Projektirani ili postojeći prodajni centri ili hipermarketi prodajne površine: od 2 000 m²
  • Izgrađena ili neizgrađena zemljišta za kupnju površine: od 8 000 m²
  • S dobrim položajem u središtu ili na periferiji grada
  • Pravo građenja / mogućnost dobivanja građevinske dozvole za izgradnju maloprodajne trgovine na velikoj površini (posebno ili centralno područje)
  • Broj stanovnika: gradovi s najmanje 30 000 stanovnika
  • Okolica: najmanje 60 000 stanovnika

Zainteresirani ste? Javite nam se, sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na vaš upit!  



Bugarska

Kriteriji za izbor lokacija u Bugarskoj

  • Projektirani ili postojeći prodajni centri ili hipermarketi prodajne površine: od 2 000 m²
  • Izgrađena ili neizgrađena zemljišta za kupnju površine: od 8 000 m²
  • S dobrim položajem u središtu ili na periferiji grada
  • Pravo građenja / mogućnost dobivanja građevinske dozvole za izgradnju maloprodajne trgovine na velikoj površini (posebno ili centralno područje)
  • Broj stanovnika: gradovi s najmanje 20 000 stanovnika
  • Okolica: najmanje 30 000 stanovnika

Zainteresirani ste? Javite nam se, sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na vaš upit!  

Australija

Kriteriji za izbor lokacija u Australiji

  • Najmanja veličina 17.000 m²
  • Preferirana veličina 25.000 m² - 30.000 m²

Parkirališta:

  • Cca. 400 parkirališta
  • Veličina parkirališta - 2,70 m x 5,20 m

Zainteresirani ste? Javite nam se, sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na vaš upit!